Ovogodišnji Kamp vatrogasne mladeži Hrvatske vatrogasne zajednice u Fažani održat će se u 11. smjena u periodu od 18. lipnja do 03. rujna 2018. godine.
Smjene u kampu održavaju se u sljedećim terminima.
1. 18. lipnja – 25 lipnja
2. 25.lipnja – 2.srpnja
3. 2.srpnja – 9.srpnja
4. 9.srpnja – 16.srpnja
5. 16.srpnja – 23.srpnja
6. 23.srpnja – 30.srpnja
7. 30.srpnja – 6.kolovoza
8. 6.kolovoza – 13.kolovoza
9. 13.kolovoza – 20.kolovoza
10. 20.kolovoza – 27.kolovoza
11. 27.kolovoza – 03.rujna
Temeljem Programa rada Kampa Fažana, molimo Vas da prijavite sudjelovanje.
Uslugu pružanja restoranske usluge i posluživanje hrane u Kampu ove godine temeljem provedenog natječaja obavljat će:
Ugostiteljski obrt ,,FRANKO” i troškovi će iznositi 72,00 kn s PDV-om po sudioniku po danu.
Prehrana za jednu smjenu (7 dana) iznosi 504,00 kn s PDV-om po sudioniku.
Ugostiteljski obrt,, FRANKO”
na IBAN OTP-banke: HR6424070001111748881 s naznakom ,,prehrana u Kampu HVZ“
(matični broj ponuditelja je 0302983368014)
Prilikom upisa vatrogasne organizacije na nalogu za uplatu, molimo zbog lakšeg očitanja bankovnog poslovanja, navesti samo kraticu VZŽ/VZO/VZG/VZP/DVD/JVP i naziv organizacije koja vrši uplatu (npr. DVD Pula).
Kopiju virmana o uplati treba donijeti sa sobom prilikom dolaska u Kamp ili poslati na adresu:
Ugostiteljski obrt “FRANKO“,
Kaštanjer 5, 52100 Pula
mail : jana.hrelja@gmail.com
mob:098/941- 59 17
Plaćanje režijskih troškova:
Financiranje režijskih troškova za provedbu Kampa vatrogasne mladeži snosit će Hrvatska vatrogasna zajednica i sudionici (VZŽ,VG/VZO ili DVD).
Iznos režijskih troškova po sudioniku po smjeni (7 dana) iznosit će 200,00 kn, na temelju izračuna ako će u Kampu boraviti 1500 sudionika.
Ako će broj sudionika bit manji troškovi će se povećati, o tome ćemo Vas naknadno obavijestili.
Podaci za uplatu režijskih troškova:
Primatelj: Državni proračun Republike Hrvatske – IBAN: HR1210010051863000160, model HR 65, poziv nabroj uplate: 7099-027-21908-_____
Posljednja skupina brojeva u pozivu na broj uplate je broj kojim je korisnik uveden kao partner-kupac u knjigovodstvu Hrvatske vatrogasne zajednice, nalazi se na svakom računu koji je korisniku ispostavljen od strane HVZ-a-a i primjenjuje se u kombinaciji i drugih modela uplate za druge vrste prihoda. (za posljednju grupu znamenki podatke možete zatražiti u HVZ-u.(računovodstvo))
Plaćanje boravišne pristojbe:
Odjeljenje prije dolaska u Kamp vatrogasne mladeži podmiruje troškove boravišne pristojbe, te kopiju uplate prilaže pri prijavi odjeljenja uz prijemni list prilikom dolaska u Kamp vatrogasne mladeži zamjeniku zapovjednika Kampa.
Cijena boravišne pristojbe je 8,00 kn po danu, djeca do 12 godina ne plaćaju boravišnu pristojbu, djeca od 12 do 18 godina plaćaju 50% gore navedene cijene (4,00 kn), osobe starije od 18 godine plaćaju punu cijenu od 8,00 kn po danu.
Podaci za uplatu boravišne pristojbe:
Primatelj: Državni proračun Republike Hrvatske – Turistička zajednica općine Fažana
Model:67 IBAN HR3810010051761904740 POZIV NA BROJ: 23382113149 (OIB HVZ)
Hrvatska vatrogasna zajednica će dodatno osigurati svakog sudionika u Kampu Vatrogasne mladeži.
Molimo da prijavite odjeljenja vatrogasne mladeži u Kamp vatrogasne mladeži najkasnije do 01.svibnja 2018. godine na obrascu koji se nalazi u privitku.
Temeljem pristiglih prijava, VZKZŽ utvrditi će raspored sudjelovanja odjeljenja vatrogasne mladeži po smjenama, vodeći računa o dosadašnjem boravku pojedinih odijeljena u Fažani, kao i smjenama u kojima su boravili.